Hoivanto on mukana Oulun sydänyhdistyksen järjestämillä Sydänmessuilla tiistaina 19.5. klo 11–14, Sofia-seurakuntasalissa.
Sydänmessut ovat osa Sydänliiton valtakunnallista Sydänviikkoa (17.–24.5.), jonka tavoitteena on lisätä tietoisuutta sydänterveydestä ja innostaa sydänystävällisiin elintapoihin.
Messuilla on tarjolla monipuolista ohjelmaa, esittelypisteitä, arvontaa sekä kahvitarjoilu. Hoivannolla on tapahtumassa esittelypiste – tule tutustumaan palveluihimme ja keskustelemaan hyvinvoinnista kanssamme.
Lämpimästi tervetuloa Sydänmessuille!
Messujen tarkemman ohjelman löydät yhdistyksen sivuilta: https://sydan.fi/oulu/tapahtuma/syd%C3%A4nmessut/107236
